MIGHTY MICKEY MOUSE

12 May 2014

Been a few days since the last post, I can only say that I have a surprise that you will soon see.
Always I knew Mikey's ears are chic, but when I saw a similar cap on the internet I said I should  have one immediately. Here in Romania I didn’t found a hat like this, so I made one out of an old cap.
I’m so childish that I would like to wear this cap all the time.

Au trecut câteva zile de la ultima postare, dar să știți că nu am stat degeaba, vă pot spune, doar că este o surpriză pe care o veți vedea în curând.
Știam că urechile lui Mickey Mouse sunt chic, dar când am vazut o șapcă asemănătoare pe net am zis că trebuie să am și eu una. La noi nu am gasit gata făcută așa că mi-am confecționat-o singură dintr-o șapcă de-a lui Ștefan, căreia i-am pus urechiușe.
Sunt atât de copilăroasă încât aș purta șapca asta tot timpul...
 
 
                         
I was wearing:
Vintage shirt
H&M dress and shoes
David Jones bag
Handmade hat
 
 Photos by Stefan Popescu


 

 





 
 
 


 
    

No comments:

Post a Comment