FUCHSIA POWER

28 April 2014

After a hectic weekend (parties, baptisms, etc.) I  had today some time to do some pictures. I love this fuchsia color is so vibrant and it  gives me a good feeling and positive energy in this cloudy days (here in Bucharest is still cold) when  most people choose to wear dark clothes. I understand you don’t wear white pants when is raining and is  muddy or you don’t wear sandals when is -20 C I totally undestand but to wear only black,brown,grey or navy at the first drop of rain I don’t  understand.
If you pass a certain age you dress only in dark colors, I think this happens only here in Romania it’s like a trend.. .because in other countries I didn’t see  older people dress like I have that age, i won’t wear pink or white...
Let's get back  to fuchsia, as it’s where i started,  I like to mix it with khaki - (when I got this bag really I did not know what to wear only I knew that I liked it)- it reveals better, but it works equally well with an all black outfit - as I spoke  of dark colors.
Today I love that color so much that I want from table napkins to all the house painted in this colour, don’t worry,  this felling is for moment , but I think maybe how  one of my four cats could look painted in this colour :)) If I make some changes in this area I’ll let you know, until then have a nice and vibrant day like FUCHSIA
[RO]
După un week-end agitat (petreceri,botezuri,etc) am avut azi timp să fac câteva poze. Îmi place foarte mult culoarea fuchsia, e vibrantă, îmi dă o stare de bine şi energie pozitivă mai ales în zilele astea înnorate când majoritatea adoptă ţinute închise la culoare. Înţeleg, nu te îmbraci cu pantaloni albi când afară plouă cu găleata şi pe jos e numai noroi, sau nu porţi sandale colorate iarna să nu degeri- e uşor de înţeles asta, dar să te îmbraci numai în negru,gri,maro şi bleumarin la primul strop de ploaie- asta n-o  înţeleg. Dacă treci de o anumită vârstă, te îmbraci numai în culori închise? Cred că doar la noi stă treaba aşa că în afară nu am văzut nici măcar persoanele cu o vârstă respectabilă îmbrăcate pe stilul : am o vârstă numai port roz sau alb...
Să trecem la fuchsia, că de aici plecasem, îmi place în combinaţia asta cu kaki -( atunci când mi-am luat geanta asta chiar nu sţiam cu ce o să o port doar îmi plăcea şi atât )- parcă iese şi mai bine în evidenţă, dar merge la fel de bine şi cu o tinută all black dacă tot am vorbit de culori închise ;)
Îmi place atât de mult fuchsia azi încât parcă aş vrea de la şerveţele de masă până la toată casa în culoarea asta ,nu vă faceţi griji, e de moment starea, trece repede, dar mă gandesc totuşi cum i-ar sta uneia dintre cele 4 mâţe pe care le am vopsită aşa :)) oricum dacă mă apuc de vreo schimbare de genul ăsta vă anunţ, până atunci să aveţi o zi frumoasă si vibrantă ca FUCHSIA.
      
              I was wearing:                  
H&M parka and bag
Mango jeans
 Zara sweater
Stradivarius shoes
 Photos by Stefan Popescu 

 

 

No comments:

Post a Comment