CREATIVE COLLABORATION

27 May 2014

 
Am fost sunată de un prieten acum ceva timp (nu stiu dacă vă mai aduceți aminte,dar vă spuneam eu la un moment dat că pregatesc ceva, despre asta era vorba), care este hairstylist ,Gabriel Dumitru (îl găsiți și pe Facebook) să-mi propună o colaborare pentru un shooting.Ne-am întâlnit , am discutat despre shootingul ce avea sa fie pus pe picioare, am stabilit până în cele mai mici detalii tot ce ținea de vestimentația fetelor, coafuri și locație.Colaborarea noastra a constat în faptul că eu am fost consilierul vestimentar al modelelor și model în sine. 

Mi-a fost trezit un interes real pentru acest proiect încă de la început fiind vorba de persoane creative, dornice de a-și face treaba profesionist.
Toată munca a început într-o sâmbătă undeva pe la ora 9 am , Gabi s-a ocupat atât de coafurile fetelor cât și de cele ale baieților (nu v-am zis că sunt și baieți?), eu între timp de vestimentația fetelor, iar Roxana de make-up. După câteva ore bune de pregătiri, la ora 14 pm am plecat către locație cu parul pus pe moațe, agitați și entuziasmați de ce va fi.  Pe drum am facut destul de mult, pentru că atunci când am plecat noi, începuse ploaia și știți cum e la noi la primul strop de ploaie.. se blochează circulația...Într-un final am ajuns și tot atunci s-a oprit și ploaia, norocul nostru pentru că altfel trebuia să schimbăm locația.
După ce ne-am stabilit într-un singur loc cu toții pentru ultimele retușuri am trecut la poze, mai întâi baieții 4 la număr, dupa care noi fetele tot 4 ,după în cuplu fată-băiat. A fost foarte amuzant pentru că fiecare cuplu (fictiv) avea câte o scenetă: unii erau îndragostiți, alții erau certați și tot așa, vă puteți imagina comentariile și râsetele..
La tema de inspirație gothic-punk  cred că ne-am intrat mai ușor în personaj cu toții, ajutându-ne vestimentația, coafura si makeup-ul foarte mult. Când ne-am apucat de poze deja se înserase de-a binelea, iar locația era undeva sub un pasaj neluminat pe unde mai treceau oameni din când în când...și care se uitau cam ciudat la noi (probabil se gândeau că facem vreo ședință de spiritism sau ceva de genul..) fiind coafați, machiați și îmbrăcați mai special aș spune eu, având ca și obiecte de decor lanțuri, capete de mort și foc...
Shootingul s-a terminat destul de tarziu, dar munca depusă a meritat pentru că a fost o experiență foarte frumoasă din care am avut de învățat foarte multe lucruri, s-au legat prietenii, viitoare colaborări și ne-am distrat pe cinste.
De coafuri s-a ocupat Gabriel Dumitru pe care vi-l recomand cu încredere ,tot el se ocupă și de culoarea părului meu,de make-up Roxana Miu care este o fată extrem de talentată, de fotografii Leonte Mihail-Costin (Quantum Eye Photography) student la arhitectura cu niște viziuni foarte bune în ceea ce privește fotografia, eu de consilierea vestimentară a fetelor,iar de cea a băieților cei de la OllieGang Shop.

 
 
Hair Gabriel Dumitru
Make-up Roxana Miu
Photos by Leonte Mihail Costin
 

No comments:

Post a Comment