BAD DAY

23 May 2014

 
I started my day very bad!! I am pissed and nervous of the new version of my facebook page,  in the morning I saw this new version which i don’t like and may I ask,  how is this a personal page if you can’t control anything? The bad thing is you have no option to get back to the old version...So if anyone wonders why my page looks like that...you guessed the answer : facebook wants it like this. I might be blonde, but I wouldn’t make my page look that bad!
 Ok , let’s not forget why we’re here. The outfit is made by a vintage dress I took from my mom a while ago, but I hated the braces, it makes it look like a beach dress, so I used one of Stefan’s denim shirts to cover those braces. It’s an easy outfit which doesn’t require too much attention.
 

Am început ziua foarte prost!!  Sunt foarte revoltată și enervată de cum arată noua versiune a paginii mele de facebook mai ales că nu am contribuit la schimbarea ei pur și simplu așa arăta de dimineață, oare îi mai pot spune pagină personală dacă eu nu pot controla nimic? Faza nasoală e ca momentan nu au creat și o opțiune de a reveni la versiunea veche...Așadar dacă vă întrebați de ce pagina mea arată în halul ăsta...răspunsul este: Așa vor cei de la facebook!! Sunt eu blondă, dar să-mi fac pagina sa arate așa... nechhh!
Și pe genul :”Să nu uităm de ce ne-am adunat aici!” ținuta am alcătuit-o dintr-o rochie vintage, pe care o am de la mama de ceva timp, dar nu îmi plăceau bretelele, care dau senzația de rochie de plajă, așa că am folosit o cămașă de-a lui Stefan din denim pentru a acoperi acele bretele. Este un outfit foarte ușor de creat care nu necesită multă atenție.


I was wearing:
H&M man shirt
Vintage dress
H&M sneakers
Handmade ring
Vintage leather purse
 
Photos by Stefan Popescu

No comments:

Post a Comment